Thursday, May 10, 2012

Reagon djali Umberto Bosit: S’kam dijeni për diplomën

Më në fund ka reaguar djali i Umberto Bossi-t, Renzo,  me anë të një deklarate për shtyp në lidhje me diplomën e tij.
Renzo Bossi thotë se distancohet plotësisht nga ajo diplomë universitare.
Nuk kam qenë kurrë në Shqipëri, nuk flas shqip, nuk kam pretenduar kurrë ndonjë titull akademik dhe nuk jam në dijeni të atij dokumenti të vitit 2010,” thuhet në deklaratën e tij.
“Ne jemi në vitin 2012 dhe unë kurrë nuk kam thënë se kam një diplomë, kjo të paktën duhet të jetë kuptimplotë për ju,” vijon deklarata.
Bossi hedh dyshime në lidhje me dokumentin duke thënë se data e lindjes së tij është e gabuar.
“Nuk kam folur kurrë sepse unë besoj tek gjyqësori, por jam detyruar të bëj një sqarim publik për këtë fushatë sulmesh ndaj meje,” thotë Bossi. / Ansa/ Përgatiti:  E.L

No comments: