Sunday, April 22, 2012

Berisha: Nano e ka derën e kryeministrisë të hapur nëse do të më takojë

Kryeministri Sali Berisha tha sot se ka pranuar të zhvillojë një takim me ish-kreun e PS-së, Fatos Nano për kandidimin e tij për president. Në një prononcim për mediat, gjatë ekspozitës me vepra të piktorit Ibrahim Kodra, kryeministri tha se sidoqoftë PD do të ketë kandidatin e saj për kreun e shtetit. “Ish-kryeministri Nano nuk ka kërkuar ndonjë takim me mua, të paktën në dijeni time. Natyrisht janë të njohura deklaratat e tij, edhe qëndrimet e mia për procesin janë të njohura, por ish-kryeministri e ka derën të hapur të kryeministrisë në çdo rast që ai kërkon të takohet me kryeministrin”, theksoi Berisha. Berisha ka përjashtuar mundësinë e kandidimit të tij për postin e kreut të shtetit, ndërsa ka theksuar se PD-ja ka kandidatë për këtë post. “Atë që unë mund t’u them është me garanci të plotë që Sali Berisha nuk do të jetë kandidat, sepse kam një vendim përfundimtar. Në vitin 2009 unë dola para qytetarëve shqiptarë me një program të cilin do e zbatoj deri ditën e fundit të mandatit tim 4 vjeçar. Dhe nuk kam nuk mund të imagjinoj veten që të shmang qoftë dhe për një sekondë veten nga fushë beteja”, u shpreh Berisha. Lidhur me emrin e kandidatit të PD, Berisha u shpreh se ka disa personalitete.

No comments: