Saturday, August 13, 2011

Estela Koni: “Stilistja më e kërkuar nga VIP-at”


Ajo është një stiliste me një eksperiencë shumë vjeçare. Ka vetëm pak kohë që është kthyer nga Italia për të zgjeruar karrierën e saj edhe në Shqipëri. Ajo është e angazhuar me “Albanian Next Top Model”, ku kujdeset dhe për veshjet e modeleve. Gjithashtu është stilistja më e preferuar dhe e kërkuar nga personazhet e famshëm. Estela Koni vjen në një intervistë për “Trafik Vip”, ku do të n’a flasë për karrierën e saj, për tendencat e fundit etj.

Prej sa kohësh ka nisur karriera juaj?
Karriera ime si një stiliste ka 10 vjet që ka filluar. Unë kam studiuar në një shkollë shumë të njohur në Milano “Maragoni School”, nga ku kanë dalë edhe stilistët më të njohur në të gjithë botën.
Cilat janë projektet tuaja në Shqipëri pasi dimë se për një kohë të gjatë nuk keni qënë në Shqipëri?
Shumë shpejt unë do të hap një atelie, dhe do ta zhvilloj karrierën edhe në vëndin tim, pra në Shqipëri. Po bashkëpunoj edhe me shumë këngëtarë për video-t e tyre por që nuk po i përmënd emrat. Kam bërë dy sfilata në Shqipëri tepër të mëdha, dhe dua të vazhdoj me këto hapa.

Siç përmendëm më lartë, ju po punoni dhe me modelet e “Albanian next Top Model”. Si ndihesh duke punuar me ato vajza që janë në hapat e para? A kanë komplekse vajzat?
Vajzat janë në hapat e para të karrierës, ende po mësojnë dhe kanë shumë për të mësuar. Janë realisht me shumë komplekse sidomos në zhveshjet. Përpiqen të mbulohen, ndryshe nga modelet në botë që bëjnë punën e tyre pa patur të tilla probleme. Vajzat duan shumë punë që të arrijnë në nivelet e një modeleje botërore.
Fakti që jeni një nga stilistet më të kërkuara dhe nga personazhet e njohura, mendon se është shkak i punës së shumtë që ju bëni, apo se po sillni tendenca të reja në Shqipëri?
Në rradhë të parë më lejoni që t’ju falenderoj për komplimentet. Së dyti mendoj se kjo është shkak i punës që kam bërë prej vitesh, duke krijuar në këtë mënyrë shumë eksperiencë. Unë e njoh shumë mirë modën dhe e di çfarë duhet. Një tjetër plus për mua është edhe fakti se kam marr shumë nga moda Italiane dhe po përpiqem të sjell në Shqipëri gjëra të reja.

Nga puna që po bëni me vajzat e “Albanian Next Top Model”, keni përzgjedhur ndonjë modele që të prezantoj produktet tuaja?
Po faktikisht ja kam vënë syrin dy prej tyre. Njëra quhet Elena Lika dhe tjetra Greisi Kryeziu. Janë vajza të bukura dhe shumë të përshtatshme për modele. Shkurt janë në fushën e tyre, në atë që ato dinë të bëjnë më mirë.
Projektet më të afërta që keni?
Sigurisht të vazhdoj punën me personazhet e njohur, me veshjet e tyre dhe në videoklipe. Po bëj një koleksion “perlash”, gjëra që nuk kanë zbritur ende në Shqipëri. Shumë punë më pret…
Disa këshilla që mund t’i jepni të gjitha femrave për këtë verë?
Tendencat e fundit për këtë verë janë lulet dhe kombinimi i ngjyrave të forta si: jeshilja me të verdhën ose portokallia me ngjyrën e floririt. Shumë në modë është edhe një vjollcë e fortë. Të jenë sa më natyrale në grim dhe ta shijojnë verën….

No comments: