Thursday, July 7, 2011

Risitë e Facebook-ut


Risitë e Facebook-utSot Mark Zuckeberg prezantoi disa risi të rëndësishme mbi chat-in e Facebook. Pas rinovimit të sistemit të mesazheve të brendshëm të rrjetit social, nëntorin e shkuar, duke dhënë mundësinë për të pasur një adresë email “emripërdoruesit@facebook.com”, kompania vendosi të modifikojë edhe sistemin e bisedimit në kohë reale duke futur funksionin video në bashkëpunim me Skype.

Me kë flet më tepër:
Chat-i është ndryshuar lehtësisht për ta bërë më të thjeshtë përdorimin e tij dhe për të gjetur më kollaj kontaktet. Ka një kolonë anësore që tregon miqtë me të cilët komunikon më shpesh.

Chat grupi:
Sistemi lejon edhe komunikimin në grup me më tepër se një bashkëbisedues. Në kolonën e sipërme të kaltër të cdo dritare chat-i tashmë ka një ikonë të re që lejon të shtohen miq të tjerë në komunikim.

videochat



















Videochat-i:

Zuckerberg shpjegoi se ka bashkëpunuar prej muajsh të tërë me Skype për të sjell të shumë priturin videochat në rrjetin e tij social. Funksioni mund të përdoret drejtpërdrejtë nga brenda Facebook dhe për tu nisur mjafton të klikohet mbi ikonë. Nëse përdoruesi me të cilin dëshirojmë të komunikojmë gjendet “offline”, sistemi lejon ti dërgohet një mesazh video.

chat
























(a.h/BalkanWeb)

No comments: