Tuesday, June 28, 2011

Filmi, sfida e re e Kështjellës





Kështjella Pepshi është një vajzë entuziaste, e bukur dhe modeste. Jeta e saj ka ndryshuar, sepse tashmë si miss, duhet të jetë në konkurse të ndryshme bukurie, në evenimente të tjera të modës dhe ekranit.

Intervistoi: Dashnim Hebibi

Kështjella, tashmë ka krijuar një profil të mirëfilltë, është shpallur si më e bukura e "Miss Kosova Univers 2010", megjithëse ajo është shprehur se edhe po mos të ishte realizuar ky eveniment do të ecte përpara dhe kjo falë karakterit që ka. 23 vjeçarja, me orgjinë nga Peja, është studente dhe jeton me prindërit dhe familjen e saj në Bernë të Zvicrës.

Si e nisët këtë përvojë që tashmë ju çoi në kurorëzimin tuaj si "Miss Kosova Univers 2010".
Nuk e kisha synim fitimin me doemos të çmimit. Më tepër e nisa për një eksperiencë të re e të bukur dhe vetëm pjesëmarrja në një konkurs të tillë është një objektiv i lakmueshëm për të gjitha moshataret e mia, pastaj kurorëzimi është një ëndërr që ia vlen të bëhet realitet.

Sa janë përmbushur synimet tuaja, edhe pse është kohë e shkurtër?
Me krenari e kam arsyetuar kurorën e "Miss Universit 2010, ndërsa, edhepse nuk kam mundur që t`i realizoj të gjitha me këtë titull. Detyrën që kam pasur ta përfaqësoj shtetin e Kosovës, e kam kryer me respekt dhe ndershmëri. Jam shumë e lumtur që jam kjo që jam.

Cili është takimi më i rëndësishëm që ke pasur gjatë kësaj periudhe sa keni titullin "Miss"?
Takimi më i rëndësishëm ishte me regjisorin e Francës z.Ballmes të shtëpisë filmike "Les Filmes".

Ju pëlqen moda, do t'ju shohim si pjesë të sfilatave të ndryshme?
Moda me pëlqen shumë dhe jam një ndjekëse e rregullt e saj. Për sa u përket sfilatave, besoj se në të ardhmen mund edhe të jem pjesë e tyre.

Të tremb ideja e krijuar se në botën e modës ka abuzime pa fund?
Jo, nuk më tremb sepse do të jem vetvetja, do të jem prapë unë dhe mua nuk më pëlqen që të bëj gjëra që janë në dëmin tim.

Ku do të të shohim më vonë?
Nëpër skena dhe ekrane...

E kishit vështirë të ecnit me rrobebanjo?
Në fillim hezitoja, sepse skuqesha, por më vonë, i thash vetes se njeriu del edhe në plazh dhe kështu m’u largua ajo ndjenjë.

Sikurse të jepet ndonjë ofertë për ndonjë firmë të njohur për veshje të brendshme do të kishe pranuar?
Hmmmmm, varet se cila shtëpi e modës do t`ma ofronte këtë…edhe pse nuk do të kisha pranuar. E preferoj më tepër modën e veshjes.

Çfarë do të thotë për ju të jesh e bukur?
Të jesh e bukur është fat që ia dhuron natyra fizikut tënd, por sigurisht nuk është gjithçka. Për mua bukuria fizike është bosh pa shpirtin e madh dhe inteligjencën. Të bashkuara të treja do të ishin të lakmueshme nga kushdo.

Mund ta thoni recetën tuaj "magjike" për një look dhe formë kaq të mirë...?
Ndihem shumë mirë kur më thonë se mund të kem një recetë magjike, por të them të vërtetën, nuk ekziston asnjë recetë magjike, nuk bëj asgjë të veçantë për t'u kujdesur për veten.

Çfarë defekti fizik sheh te vetja apo çfarë do të doje të ndryshoje?
Ndihem mirë me pamjen time, dhe nuk do doja të ndryshoja asgjë, thjesht shpresoj që mos të kem asnjëherë probleme me mbipeshën…

Po si karakter?
Jam karakter i fortë dhe këmbëngulës në atë që dua, por me kalimin e kohës dhe mund të dua ta ndryshoj pasi dhe mund të lodhem duke kërkuar tek vetja gjithmonë diçka të re.

Ndaj cilave gabime jeni më tolerante?
Ndaj gabimeve që nuk sjellin pasoja.

Ka Kështjella ndonjë ëndërr të parealizuar ende?
Sa të duash…por besoj që do ti realizoj me kohën.

Merreni me shkrime, shkruani poezi?
Po, shkruaj poezi me tepër për këngë, sepse këndoj edhe vet.

Kur ju e “thoni” poezinë, a ju vjen së bashku me muzikën?
Pak a shumë. Më vjen krejt natyrshëm, por kjo bën pjesë në kulturën që ka secili brenda vetes. Ajo që vlen të poeti është kultura...

Duket se keni talent edhe për aktrim?
Edhe ky talent më ka provokuar, por kam shumë angazhime dhe nuk po arrij të shpërndahem gjithandej. Pikësëpari, do të luaj në një film dokumentar francez.

Ka Kështjella dikë pranë, një djalë (të dashur e kam fjalën)?
Herët, madje shumë herët. Prioritet imi është përfundimi i studimeve dhe jam e preokupuar me karrierën time artistike. Jam e lumtur që kam mundësi dhe dhunti, por edhe përkrahje për një gjë të tillë. Besoj se fati vjen atëherë kur është koha e duhur. /Telegrafi/

No comments: