Tuesday, February 22, 2011

Statistikat, shqiptarët, duhanpirësit më të mëdhenj në Europë

Shqiptarët janë ndër duhanpirësit më të mëdhenj në Evropë. Të varfër apo të pasur, rrogëtare apo familje me asistencë sociale e pensionistë, shpenzojnë jo pak por 1.4 milionë dollarë në ditë vetëm për cigare.
Duhanpirësit numërohen rreth 870 mijë, ose thënë ndryshe rreth 39 përqind e popullsisë. E në raport me popullsinë, shqiptarët kanë arritur nivelin e turqve, një ndër vendet me numrin më të lartë të duhanpirësve në Evropë. Nga ana tjetër është rritur numri i duhanpirësve femra.
Tendenca nuk është më risi, por shqetësim mbetet cigarja e parë, mosha e konsumit të së cilës është ulur nën 10 vjeç. Pavarësisht numrit të madh duhanpirëse, vihet re një ndërgjegjesim i tyre për konsumimin e duhanit. Ata janë të kujdeshëm dhe shumë prej tyre nuk e pijnë cigaren në shtëpi, apo në makinë veçanërisht kur në këto dy ambjente ka fëmijë. Për të parandaluar sa më shumë fenomenin e duhanpirjes, qeveria shqiptare në dy vitet e fundit ka rritur akcizën e cigareve, duke e çuar aktualisht çmimin minial të një pakete në 150 lekë. Kjo sipas specialitëve të Institutit të Shëndetit Publik po çon rritjen e numrit të personave që duan të lënë duhanin nga shtresat e varfëra dhe të mesme.

No comments: